• İzmir 28°
Turizm Sayfaları
ERCİYESLİ KAPADOKYA TURU - Escan Turizm
ERCİYESLİ KAPADOKYA TURU
ERCİYESLİ KAPADOKYA TURU - Escan Turizm "ERCİYES KAYAK MERKEZİ FARKI İLE" 25 Ocak 2018 Perşembe - 28 Ocak 2018 Pazar tarihleri arasında
369 'dan başlayan fiyatlarla
TUR PROGRAMI
1. Gün:

Akşam Saat 18:30 Mavişehir Mavibahçe Avm önü,18:40 Bostanlı İskele önü,18:50 Karşıyaka ESCANTUR Acenta önü, 19:00 Girne Yunuslar Mavikule, 19:05 Girne Tatilbudur önü, 19:10 Girne MC Donald’s Karşısı, 19:30 Üçyol Pizza Pizza, 19:40 Susuz Dede Durak, 19:50 Üçkuyular Opet önü, 20:10 Bornova E.Ü.H. önünden misafirlerimizi aldıktan sonra, yolculuğumuza başlıyoruz. Kula, Afyon ve Konya’da vereceğimiz molalarımızın sonrasında sabah saatlerinde Aksaray’a ulaşıyoruz.

Sabah kahvaltımızı uygun bir tesiste aldıktan sonra türkülere konu olan HASAN DAĞI’nı görerek içinden Melendiz Dere’sinin aktığı ve 105 kilisenin bulunduğu IHLARA VADİSİ’ne ulaşıyoruz. Muazzam bir manzara eşliğinde fotoğraflarımızı çektikten sonra vadiye inip AĞAÇALTI ve YILANLI kiliseleri gezerek, kısa bir yürüyüşün ardından tekrar yukarı çıkıyoruz. Yeni rotamız canlarını kurtarabilmek için Hristiyanlar tarafından yerin 7 kat altına inşa edilen, içinde kiliseden kilere, mutfaktan yatak odasına yüzlerce tüneli olan ve on binlerin sığındığı büyüleyici bir yer olan DERİNKUYU YERALTI şehrini geziyoruz. Gezimizin ilk etabını tamamladıktan sonra, bölgenin en güzel vadilerinden birisi olan GÜVERCİNLİK vadisine geçiyoruz ve rehberimizin anlatımı eşliğinde vadiyi en güzel seyir terasından fotoğraflıyoruz. Sonrasında, AVANOS’a geçiyoruz, bölgenin mimari dokusunun yansıdığı özel bir mekanda yöresel öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeği sonrasında 1985 yılında UNESCO Dünya Mirası listesinde yerini alan, bölgenin çok hızlı bir şekilde turistik öneme kavuşmasında önemli rol oynamış GÖREME AÇIK HAVA MÜZESİ ziyaretimizi gerçekleştiriyoruz. Müzede yer alan ST. BASİL ŞAPELİ, ELMALI KİLİSE, YILANLI KİLİSE, AZİZE BARBARA ŞAPELİ, KARANLIK KİLİSE, ÇARIKLI KİLİSE gibi en önemli yapıları rehberimiz anlatımı eşliğinde geziyoruz. Bu müze insanların inançları uğruna neler yapabileceklerinin en güzel örneklerini bizlere sunuyor. Müze gezimizi tamamladıktan sonra, Ülkemizde yalnızca Milas bölgesinde çıkartılan fakat Kapadokya ile özdeşleşen, ışığın rengine göre renk değiştiren SULTANİT taşının işlendiği atölyeleri gezmek için bölgenin en büyük taş atölyesine gidiyoruz. Dileyen misafirlerimiz burada ki anlatımın ardından alışverişlerini yapabilirler, alışveriş sonrası ÜRGÜP’e doğru yol alırken Kapadokya’nın simgesi haline gelen 3 Güzelleri panoramik olarak gördükten sonra, Turasan Şarap Mahsenlerinde Şarabın tarihçesini dinliyoruz ve Şarap Alışverişlerimizi tamamlıyoruz. Asmalı Konağı unutmadık !!! Konak gezimizin sonunda otelimize hareket ediyoruz. akşam yemeği ve konaklama otelimizde. 4*Dilek Kaya Hotel S Class www.dilekkayaotel.com

2. Gün:

Sabah otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp kısa bir yolculuğun ardından Dünya’nın en eski medeniyetlerine ev sahipliği yapan Kayseri’ye doğru hareket ediyoruz. Karın hiç eksik olmadığı Erciyeste 3916 metre yükseklikte, kar ve kayak keyfi yapmak için serbest zaman kullanıyoruz. Dileyen misafirlerimiz de kafelerde muhteşem manzaralar eşliğinde keyif yapabilirler. Kış manzaraları seyri eşliğinde Erciyes’ten ayrılıyor ve ünlü Kayseri mantısı yemeye gidiyoruz. Sonrasında şehri gezmeye başlıyoruz. Görkemli yapılarından olan Hunat Hatun Külliyesi‘ni gezip, Kurtuluş Savaşı sırasında Kuvay-i Milliye binası olarak kullanılan Saat Kulesi’nin görülmesinin ardından Pastırmacılar Çarşısı‘nda alış veriş için serbest zaman kullandıktan sonra otelimize doğru hareket ediyoruz. akşam yemeğini otelimizde alıyoruz. Uzun bir günün ardından bölgenin olmazsa olmazı TÜRK GECESİ eğlencesi (Ekstra) için rehberimiz gerekli bilgilendirmeyi sizlere yapacaktır. Gecemizin ardından konaklama otelimizde. 4*Dilek Kaya Hotel S Class www.dilekkayaotel.com

3. Gün:

Sabah kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılıyoruz. PAŞABAĞ’a geçip 3 başlı devasa peribacalarını görüyoruz. Bölgenin en muazzam peri bacası oluşumları arasında rehberimiz ile kısa bir yürüyüş yaparak, vadi içlerinde yer alan terk edilmiş kiliseyi geziyoruz. Serbest zamanımızın ardından AVANOS’a ulaşıyoruz. El sanatlarının başkenti olma sıfatını taşıyan bu küçük ilçede SERAMİK ATÖLYE’lerini dolaşıp çanak ve çömleklerin usta ellerde nasıl şekillendiklerini izleyeceğiz. Alışverişimizi tamamlayıp geri dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Gerekli molalar sonrasında İzmir’e ulaşıp bir dahaki ESCAN TUR organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

BU ACENTAYA AİT DİĞER TURLAR
Mesafe Hesaplama
Destinasyonlar

FIRSAT TURLARI

ERCİYESLİ KAPADOKYA TURU Tıkla »