• İzmir 28°
Turizm Sayfaları
EFES-ŞİRİNCE TARİHİ GEZİ - Candoğan Travel
EFES-ŞİRİNCE TARİHİ GEZİ
EFES-ŞİRİNCE TARİHİ GEZİ - Candoğan Travel "Günübirlik" 31 Mart 2018 Cumartesi - 31 Mart 2018 Cumartesi tarihleri arasında
115 'dan başlayan fiyatlarla
TUR PROGRAMI

Sabah Saat 07: 00’de belirlenen yerden siz değerli misafirlerimizi alarak Hz. İsa'nın annesi Meryem'in son yıllarını St. Jean (Yuhanna) ile birlikte geçirdiğine inanılan kilisenin bulunduğu BÜLBÜL DAĞI’na hareket ediyoruz. Hristiyanlar için hac yeri olarak kabul edilen MERYEM ANA Kilisesi ve Evi’ni ziyaret edip bahçesinde bulunan Kutsal Çeşme ve Dilek Duvarları’nı da gezip Efes Antik Kenti’ne iniyoruz. Antik dünyanın en önemli merkezlerinden biri olan, İ.Ö. 4. bine dek giden tarihi boyunca uygarlık, bilim, kültür ve sanat alanlarında her zaman önemli rol oynamış Efes Antik Kenti’ni yukardan başlayıp aşağıya doğru gezmeye başlıyoruz. Magnesia Kapısı’ndan giriş yaparak, Odeon, Mısır tanrıçası İsis adına yapılan İsis Tapınağı, Belediye Sarayı, Domitian Tapınağı, Zafer Tanrıçası Nike kabartması ve Memnius Anıtı’nı görüp, Zafer Kapısı’ndan geçerek, Kuretler Caddesi’nde yürümeye devam ediyoruz. Bu caddede Skolastika Hamamları, Yamaç evleri, Trojan Çeşmesi, Hadrian Tağınağı, Latrina, Aşk Evi, Celcius Kütüphanesi, ticaret Agorasını, görüp Sütunlu Mermer Cadde üzerinden ilerleyerek tarihin ilk bilboard'unu görüp, görkemli Efes Antik Tiyatrosu'nu da gezip ardından İmparator Arcadian tarafından ışıklandırılan Liman Caddesi’nden Selçuk Kapısı’na ulaşıyoruz. Yine Tarihi evleri ve meyve şaraplarıyla ünlü, çocukluğunun bir kısmını Şirince'de geçiren Yunanlı yazar Dido Sotiroyo, Benden Selam Söyle Anadolu”ya adlı eserinde “Bu yeryüzünde cennet diye bir şey varsa, bizim Kırkıca (Şirince) o cennettin bir parçası olsa gerekti''dediğiŞirince Köyü'ne gidiyoruz. Burada alacağımız extra yemek sonrası köyü bir uçtan bir uca gezip sahip olduğu ve sergilediği yalnızca yerel eserlerle Avrupa’nın en önemli ve en zengin müzesi durumunda olan Selçuk-Efes Müzesi 'ne geçiyoruz. Efes ve yakın çevresinde bulunan Miken, Arkaik, Klasik, Hellenistik, Roma, Bizans, Selçuklu ve Osmanlı devirlerine ait önemli eserleri gördükten  sonra, Türk mimarlık tarihinin Anadolu beylikleri dönemine ait en eski ve gösterişli eserlerinden biri olan İsabey Camisi’ni geziyoruz. Daha sonra Ayasuluk Tepesinde yer alan Bizans imparatoru Justunyen’in M.S.6. yüzyılda St. Jean adına yaptırdığı St. Jean Bazilikası’nı (Kilisesini) gezdikten sonra Maket köyünü ziyaret ediyoruz. Burada turumuzu tamamlıyor ve Çeşme’ye doğru yola çıkıyoruz.  Bir başka CANDOĞAN TURİZM seyahatinde görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

BU ACENTAYA AİT DİĞER TURLAR
Mesafe Hesaplama
Destinasyonlar

FIRSAT TURLARI

EFES-ŞİRİNCE TARİHİ GEZİ Tıkla »