• İzmir 28°
Turizm Sayfaları
Burdur - Göller Yöresi - Isparta - Antalya Turu - Ampuria Tour
Burdur - Göller Yöresi - Isparta - Antalya Turu
Burdur - Göller Yöresi - Isparta - Antalya Turu - Ampuria Tour "4* ve 5* OTELLERDE Y.P KONAKLAMA" 27 Mart 2018 Salı - 30 Mart 2018 Cuma tarihleri arasında
650 'dan başlayan fiyatlarla
TUR PROGRAMI

( 1. Gün )  Sabah 06.30’da Karşıyaka Yunuslar, 07.00’De Alsancak Atatürk Lisesi , 07.30’da Üçkuyular Shell Benzin İstasyonu …önünden siz değerli yolcularımızı alarak, yolculuğumuza başlıyor, Aydın otobanında, kahvaltı ve çay molası veriyoruz. Denizli yolu ile Serinhisar üzerinden, Salda Gölü, Yarışlı Göl ve Burdur Gölü’nü görerek ve gerekli bilgileri alarak, BURDUR merkeze geliyoruz. Öğle yemeğimizde, yerel lezzet Burdur Kebabı’nı tadıyor, Sagalassos Kenti başta olmak üzere Pisidia Bölgesi’nin en seçme eserlerinin sergilendiği Burdur Arkeoloji Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Gezimizi ve yöresel alışverişimizi ( ceviz ezme, helva vs…) tamamlayıp, Isparta’ya devam ediyoruz. Öncelikle, ( kapanış saati 17.30 olduğundan ) Demirel’in doğduğu köy olan, İslam Köy’de, Demokrasi Müzesi’ni geziyor, sergilenen eserleri görüyoruz. Ardından Atabey’e geçiyor, Selçuklular’dan kalma Ertokuş Medresesi ve Camii geziyoruz. Keyifli ama yorucu bir günün ardından, otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ( set menü ) ve konaklama otelimizde. ( 5* ISPARTA BARIDA HOTEL vb. www.baridahotels.com )

( 2. Gün )     Sabah erken saatlerde otelimizde aldığımız kahvaltının ardından, rüzgara ve ışığa göre renk değiştirebilen ve “Yedi renkli” diye anılan Eğirdir Gölü’nü ve civarını gezmek için, Eğirdir’e geçiyoruz. Tarihi Kalesi’ni, Dündar Bey Medresesi’ni, Hızır Bey Camii’ni, Yeşilada ve Can Ada’yı görerek ; gül yağı, gül reçeli, gül kremi, gül şurubu alışverişimizi yapmak için, Isparta merkeze dönüyoruz. 4 bin kilosundan bir kilo gülyağı elde edilen ve kokusu, reçeli, lokumu, kozmetik ve tedavi edici özellikleriyle başlı başına seektör olan gül ürünleri alışverişinin ardından, Güller Diyarı Isparta’ya veda ederek, Antalya’ya doğru yola çıkıyoruz. Yolumuz üzerinde,  ormanlar arasında, firuze renkli, ziyaretçilerine olağanüstü bir güzellik sunan Karacaören Baraj Gölü’nde mola veriyor, zerafetiyle doğal gölleri aratmayan bu büyülü gölün manzarasına karşı, keyifli zaman geçiriyoruz. Antalya’ya doğru devam ederken, son molamızı da, Kurşunlu Şelalesi’nde sulara karşı veriyoruz. Antalya merkezde Kaleiçi’nde, Hadrian Kapısı, Hıdırlık Kulesi, Kesik Minare, Saat Kulesi ve Yivli Minare’yigörerek, otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde. ( 4* BEST WESTERN PLUS KHAN HOTEL  www.khanhotel.com )

( 3. gün )    Otelimizde aldığımız sabah kahvaltısından sonra, ülkemizin en kapsamlı ve büyük,  gurur verici müzelerinden olan, Antalya Müzesi ile günümüze başlıyoruz. Müzeden sonra, Aksu yakınlarındaki zamanın en zengin ve güzel şehirlerinden sayılan Perge Antik Kenti’ne geçiyoruz.  Sükunetli bir ihtişamla biz konuklarını karşılayan bu antik kentteki gezimizi tamamlayıp, ülkemizin turizm cenneti sayılan, dünyada isim yapmış Kadiriye ve Belek’ten otobüsümüzle geçiyor, bu zengin bölge hakkında da fikir sahibi oluyoruz. Serik yakınlarındaki muhteşem yapı Aspendos Tiyatrosu ziyaretimizin – vaktimizin elverdiğince - ardından; Manavgat üzerinden Side’ye geliyor, kısa bir tur ardından, burada siz değerli misafirlerimize serbest zaman veriyoruz. Keyifli ve verimli geçen bir günün ardından, otelimize dönüyoruz. Serbest zaman. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

( 4.gün )    Otelde aldığımız sabah kahvaltısından sonra erkenden otelimizden ayrılıyor, Kemer’de sabah kahvelerimizi içiyoruz. Tekirova, Kumluca, Finike, Demre ( Noel Baba bilgisini otobüsümüzde alıyoruz ) üzerinden durmadan Kaş’a geliyoruz. Burada verdiğimiz öğle yemeği molasının ardından, Kalkan, Fethiye, Köyceğiz, Gökova kıyı yollarının eşsiz manzaraları eşliğinde, Muğla – Aydın otobanıyla İzmir’e geliyoruz. Siz değerli konuklarımızı aldığımız noktada bırakarak, yeni bir Ampuria Tour gezisinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

TUR FİYATI:  İki ve üç kişilik odalarda kişi başı: 650.- TL

Mesafe Hesaplama
Destinasyonlar

FIRSAT TURLARI

Burdur - Göller Yöresi - Isparta - Antalya Turu Tıkla »